Rad Slovenského kríža, vojenská medaila, Slovensky stat

Rad Slovenského kríža, vojenská medaila, Slovensky stat

Poslaťod Adik22 » Pia Jan 11, 2013 1:52 pm

L24146-D1[1].jpg
L24146-D1[1].jpg (138.17 KiB) Zobrazené 8357 krát
L24146-D1[1].jpg
L24146-D1[1].jpg (138.17 KiB) Zobrazené 8357 krát
Drahi kolegovia. Obraciam sa na vas s prosbou o pomoc, s jednou medajlou Slovenskeho statu. Podarilo sa mi kupit z UK jednu medajlu, ktora ma tam zaujala a nedala mi par dni spavat. Nenasiel som ju v knihe od pana Marcinka, podarilo sa mi ju identifikovat az zo stranok valka.cz , kde je popisana. Prikladam odkaz na link-

http://forum.valka.cz/viewtopic.php/tit ... 40/t/55789

Poslal som zhruba pred tyzdnom fotografie par ludom, z odboru falateristiky a cakal na ich reakcie. Zhruba 50% ludi mi napisalo, ze sa jedna o fake. Ale nikto mi nepovedal jednoznacne preco. Na tuto moju otazku mi bolo povedane iba to, ze su to tak vzacne medajle, ze som ju proste nemohol kupit ako original a basta. S takouto odpovedou sa nemozem uspokojit. Osobne si myslim, ze medajla je original, ale na 100% to neviem dokazat, vzhladom k tomu, ze informacii o nej je zufale malo. Zahranicni zberatelia (nebudem uvadzat mena) mi boli ochotni hned ponuknut moznost odkupenia medajle. Na SFS som sa zaregistroval z dovodu, ze viem, ze sa tu zdrzuje ozaj falateristicka spicka na SK, a dufam, ze sa konecne dopatram k nejakej odpovedi podlozenej nejakym dokazom, literaturou, alebo niecim hodnotnym, nie len tvrdenim, ide o fake, lebo to nemam ja v zbierke 20 rokov. Uvitam kazdy nazor.
No spet k medajle. Na valka.cz, je odfotena s inym zavesom na stuhu, co som si vedomy. Ak by to bol fake, a niekto by sa obtazoval vyrabat tak kvalitny fake, podla mna, by mu zaves na stuhu robil asi najmensi problem a mal by ozaj dokonaly fake. To je cisto moj nazor (laicky). Prikladam aj par fotografii medajle. Uvitam akukolvek radu. Dakujem, s pozdravom, Adrian