Prosím o technickou a odbornou pomoc pány kolegy!

Prosím o technickou a odbornou pomoc pány kolegy!

Poslaťod Altmann » Str Júl 25, 2012 7:54 am

Vzhledem k tomu,že se cíl vytvořit veřejně přístupnou knihovnu daří na našich stránkách plnit, prosím o :

l. technickou pomoc neb asi není vhodné, aby se o vše staral pouze pan Považan, Určitě by bylo dobré zaangažovat dalšího technicky zdatného kolegu Jde například o situaci, kdy celkem zajímavé články mám stále na starém FORU, kam ale již nikdo nechodí. Určitě by bylo vhodné starší články(např. Slovenské odznaky) přetáhnout do nového fora SFS.

2: prosil jsem některého šikovného technika, zda by k některým článkům nevytvořil vhodnou tabulku. Je to problém??

3. Jsem Čech a dysletktik, hledám někoho, dobře znalého jazyka českého a specielně pravopisu, který by po mně článek pročetl a upravil chyby, nebo mi napsal a já chyby odstraním. Pokud nebude Čech, jistě i slovenský kolega by mi mohl napsat ( hlásit) kde se mu něco nepozdává). Pro mně by to byla velká pomoc.(PS může být i Moravan)

4. Cíl:

Mým cílem je uzavřít Černou Horu, dodělat Srbsko, postupně doplňovat Československo(zde vítám pomoc kolegy Ondrase) chtěl bych alespoň zajímavé věci z Ruska a dalších států například Německo

Pan kolega Považan mně žádá šetřit místem a proto mohu vložit max.tři obrázky. Prosím pana předsedu SFS zda by se obsah stránek mohl navýšit.

Všechny podnětné návrhy mi prosím pište. Váše nápady, pokud to schválí předseda SFS budou realizovány.

lfslfs@atlas.cz
LF.Sedlak@seznam.cz

Každému odpovím, za každou radu děkuji
Obrázok užívateľa
Altmann
 
Príspevky: 5154
Registrovaný: Sob Jan 21, 2012 7:59 am
sFs: sympatizant

Re: Prosím o technickou a odbornou pomoc pány kolegy!

Poslaťod SFS » Str Júl 25, 2012 4:43 pm

Ja za seba: